"Az élet szép.Tenéked magyarázzam?

6.

FOLLE ET REBELLE 

Toute la science, le savoir,
et toute la grande philosophie
ne m’autorisent qu’à voir:
la vie est une saloperie.

Au-delà des mers, frontières
des mes  années, de ma jeunesse,
je sais: mes rêves sont chimères
et mes beaux jours une vile kermesse.

Et cependant, et tout de même,
je chante ma chanson folle, rebelle,
sifflotant toujours le refrain:
la vie est belle, la vies est belle!

Régi blogban: 2007.augusztus 12.
22:21:59

Lábjegyzet: 

Bolond és lázadó. 
A tudomány, a tudás és a nagy filozófia csak arra jogosítanak fel, hogy lássam: az élet mocskos (aljas, disznóság).- Túl éveimfiatalságom tengerein és határain, tudom: álmaim lidércek, képzelgések, szép napjaim csak olcsó falusi búcsú. És mégis, mégis csak dalolom bolond és lázadó dalom:
az élet szép, az élet szép! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése